Darmowa dostawa

Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru

Towar zakupiony z wysyłką możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny.

Ważne jest aby zwracany towar dotarł do nas z powrotem w całości i bezpiecznie.

1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj

2. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

3. Na opakowanie nalep etykietę adresową.

4. Odeślij nam zwracane produkty.

Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie po otrzymaniu od nas przesyłki i sprawdzeniu jej stanu.

Standardowo zwracamy środki tym samym kanałem, którym była dokonana płatność. W przypadku płatności za pobraniem konieczne jest podanie numeru konta bankowego, na który dokonamy zwrotu środków.

 

Reklamacje

Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajduje się tutaj.

Możesz wysłać zgłoszenie również poprzez e-mail na adres na nasz adres korespondencyjny.

Nasz Asystent ds. reklamacji skontaktuje się z Tobą i ustali wszystkie  szczegóły.

W ciągu maksymalnie 14 dni odpowiemy na zgłoszoną reklamację oraz poinformujemy o sposobie jej realizacji (naprawa, wymiana lub zwrot pieniędzy)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl